سلام
وعرض ادب خدمت تمامی خوانندگان از یک انسان و تمامی مردم شریف سرزمین اسلامی ایران
عید باستانی و قدیمی نوروز را خدمت شما مردم مهربان و عزیز تبریک عرض می کنم و آرزوی شادکامی برای همه شما را دارم .
# کرونا
این کرونا چیست که سه چهارم از کل دنیا رو تحت سلطه خودش گرفته
من خودم که بهداشت فردی رعایت میکنم و از شما مردم مهربان هم تقاضا دارم که در حد ممکن رعایت فرمایید.
با آرزوی شادکامی و سلامتی
# ما کرونا را شکست میدهیم
از یک انسان ...ما را در سایت از یک انسان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:34